+48 729 391 793

WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG (REGULAMIN)

Dzień dobry.

W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej otrzymuję Państwo tę informację odnośnie naprawy / regeneracji płyty kotła gazowego.

 

Błędy sterowników kotłów Viessmann przeważnie naprawiam w terminie 1-2 dni. Jeżeli plomba producenta nie zerwana czyli nikt nie próbował reperować to szansa udanej naprawy prawie 100%. Udzielam gwarancji na naprawioną usterkę 12 miesięcy i wystawiam pokwitowanie - fakturę  (0% vat).

 

Pod linkiem  można obejrzeć filmiki odnośnie naprawy i diagnostyki usterki płyty sterownika kotła Viessmann 200-w.

Od Klienta oczekuje e-mail z następną informacją:

1. Marka i numer seryjny kotła z naklejki znamionowej. Vitodens 200-W i 100-w ma nr. od góry po prawej; 222 na pokrywie komory palnika;

2. Kod usterki oraz Opis usterki: jak zachowuję się kocioł, jakie objawy błędu. Jeśli możliwe to jakie kroki pod czas naprawy podjął serwisant.

3. Dane do wystawienia faktury i adres wysyłki

Przede wszystkim bardzo zachęcam skorzystać z usług serwisanta. Serwisant jako osoba uprawniona do naprawy urządzeń gazowych prawidłowo wykona czynności wymontowania i instalacji sterownika kotła. Razem z tym serwisant prawidłowo ustawi parametry kotła i przeprowadzi uruchomienie.

Udzielamy gwarancje 12 miesięcy na zregenerowaną płytę jednak proszę pamiętać że dotyczy gwarancja tylko naprawionej usterki. Np. "usterki w komórce 38 o wartości 33"; lub "Brak iskry",  "błąd F4", nie "włącza się" itp. Po naprawie pokrywa płyty sterownika będzie zaplombowana.

Uwaga: zerwanie plomb skutkuje utratą gwarancji na naprawioną płytę. Uwaga: W razie niepowodzenia naprawy oraz (lub) reklamacji Klient ponosi wszystkie koszty transportu.


Przykładowe zdjęcie korpusu sterownika w którym ma się znajdować płyta, "wyświetlacz" i wtyk kodujący - to mała płytka przypięta opaską do wiązki przewodów - trzeba ją odpiąć i włożyć na swoje miejsce w płycie i przykryć to pokrywą. Tak jak na poniższych zdjęciach. Proszę nie zrywać tej plomby producenta to gwarantuję że nikt nie próbował naprawiać i przypadkiem nie uszkodził.

 

 

 

Przed wysyłką proszę o kontakt telefoniczny celem upewnić się że ktoś odbierze paczkę.

 

Uwaga: Zastrzegam sobie prawo nie podejmować się naprawy lub podnieść ustalona wstępnie kwotę jeżeli po otrzymaniu sterownika będą widoczne ślady uszkodzenia pod czas wymontowania, nieudanej naprawy lub zerwanej plomby producenta. Proszę pamiętać że nie gwarantuję powodzenia naprawy płyty i ingerencja w układy elektroniczne wiąże się z ryzykiem całkowitego zepsucia się płyty sterownika i w żaden sposób nie ponoszę odpowiedzialności za zepsutą w trakcie naprawy płytę. Po naprawie zastrzegam sobie prawo nie udzielać konsultacji Klientowi w wykonaniu czynności które ma wykonać serwisant i nie przyjmuje reklamacji pod tym względem.

 

Wysyłka pod paczkomat podany w SMSie.

Wysyłka płyty pod adres firmowy tylko po wcześniejszym uzgodnieniu.

Wstępnie ustalamy kwotę telefonicznie  ostateczną kwotę potwierdzę po otrzymaniu paczki i obejrzeniu-sprawdzeniu sterownika.

Zlecenie naprawy jest jednoznaczne akceptacją w/w. warunków współpracy.

 

 

(c) Copyright MirON